Kilka spraw (poprawki) [dlugie]

Pon, 29 Paź 2001, 01:10:44 CET

On Sat, 27 Oct 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> A nie da się tego robić tak jest jest w KDE? Tam każda aplikacja może w
> swoim *.desktop umieścić coś takiego (przykład z xmms.desktop):
> MimeType=audio/x-mp3;audio/x-mod;audio/x-wav;audio/x-mpegurl;audio/x-scpls;application/x-ogg
> I dzięki temu odrazu wiadomo co ta aplikacja może obsłużyć (jest to
> wykorzystywane np. przez konquerora do uruchamiania właściwego programu
> po kliknięciu w ikonkę pliku).
>
> Choć prawdę mówiąc w przypadku xmms powinno to być tak: pakiet xmms
> powinien zawierać plik %{_applnkdir}/Multimedia/xmms.desktop z wpisem:
> MimeType=
> [...]

Przeciwskazanie jest chyba tylko jedno ale coś mi się zdaje że da się to
chyba jakoś obejść.  Chodzi o to, że żeby to zrealizować to
naprawdopodobniej trzebaby wrzucać kilka plików desktop np. dla xmms. W
menyu wyglądałoby to dość dzienie ale nie wiem czy przypadkiem nie ma
jakiegoś pola w opisie plików desktop informujacego i tym że desktop ten
ma nie być uwidaczniany w menu. jezli tak by było to to by rozwiązyałąo
sptrawę. Jeżeli czegoś takiego by nie było to zawsze możnaby spróbować to
zmodyfikować tak żeby było to możliwe.