Kilka spraw (poprawki) [dlugie]

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 29 Paź 2001, 21:23:18 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 01:10:44AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przeciwskazanie jest chyba tylko jedno ale coś mi się zdaje że da się to
> chyba jakoś obejść.  Chodzi o to, że żeby to zrealizować to
> naprawdopodobniej trzebaby wrzucać kilka plików desktop np. dla xmms. W
> menyu wyglądałoby to dość dzienie ale nie wiem czy przypadkiem nie ma
> jakiegoś pola w opisie plików desktop informujacego i tym że desktop ten
> ma nie być uwidaczniany w menu. jezli tak by było to to by rozwiązyałąo
> sptrawę. Jeżeli czegoś takiego by nie było to zawsze możnaby spróbować to
> zmodyfikować tak żeby było to możliwe.
Zwróć uwagę na podkreślone .hidden. To nieprzypadkowy katalog.
.dekstopy wrzucone do niego nie są widoczne w menu (przynamniej KDE) ale
poza tym że nie są widoczne są całkowicie funkcjonalne, tzn. jest z nich
odczytywana informajca MimeType. Przykład, który podałem powyżej
sprawdziłem u siebie i wydawał się działać.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--