saq: SPECS daemontools.spec

Przemyslaw Brojewski przemek w my.tenbit.pl
Pon, 29 Paź 2001, 01:53:22 CET

> http://cr.yp.to/distributions.html:
404 not found :(

a moze i :)

> Niestety, on tu rządzi. Można nie używać jego narzędzi, można sobie po
> instalacji zmienić ścieżkę w /etc/sysconfig/svscan. Dystrybuować pakietów
> dostosowanych do FHS nie możemy. [przekleństwa wycięte]

Az mnie zaciekawilo. Zajrzalem sobie do zrodelek.
jets jedno README a w nim:

Copyright 2001
D. J. Bernstein
http://cr.yp.to/daemontools.html

i tyle. Pod powyzszym linkiem -- doslownie nic o warunkach dystrybucji.

pliki w podkatalogu src dziela sie na dwie klasy: jedne sa
Public domain, drugie nie maja nic na temat licencji.
Na moje optymistycznie, ale nie jestem prawnikiem. No i  ten
wcazesniejszy 404 Not found...

brojek.