saq: SPECS daemontools.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 29 Paź 2001, 09:35:21 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 01:53:22AM +0100, Przemyslaw Brojewski wrote:
> 404 not found :(

Bo:
http://cr.yp.to/distributors.html

Zaraz. Napisane jest, że pakiety nie mogą nic zmieniać w ścieżkach tego,
co powstaje po instalacji ze źródeł, tak?
Czy make install powoduje utworzenie katalogu /services? Nie.
make install z djbdns też nie wrzuca nic do tego katalogu.
O /services jest tylko w manualach, a o nich ten dokument wprost nie
mówi. Więc...?

Inna sprawa, że u nas djbdns jest z łatami - do tego bardziej się można
przyczepić.

(a w ogóle to po przeczytaniu distributors.html jakoś nie mam ochoty na
dotykanie się produktów DJB :/)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/