Mozilla, a raczej egrep

Rober Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 29 Paź 2001, 11:52:15 CET

> To powiem tylko tyle, że jest tak we wszystkich znanych mi locale, np w
> en_UK czy en_US.
??????
eee przeciez bez ustawienia locali zachowuje sie inaczej ; czyli podstawowe locale zachowuja sie inaczej niz wszystkie pozostale; dla mnie dziwne:0

> Dyskusja na temat sortowania była przeprowadzana wielokrotnie w róznych
> grupach ale jakoś nikt nic nie zrobił aby zmienić ten stan rzeczy (bo nie
> wiadomo czy napewnio trzeba zmieniać).

1.hmm to jak wyglada regexp pozwalajacy wybrac wszystkie male literki przy np polskich localach
i zaluzmy po zmianie na czeskie lub niemieckie

2.jesli locale sortuja wg zasad slownikowych (czyli bez rozrozniania male/duze litery) to oznacza ze gubia informacje bardzo istotna z punktu widzenia systemu rozrozniajacego male i duze litery

(istnieje duza szansa ze czegos nie zrozumialem i powyzsze stwierdzania/pytania sa pozbawione sensu)

pozdrowienia
Robert Kurtys