aflinta: SPECS modutils.spec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 29 Paź 2001, 14:45:06 CET

On Mon, 29 Oct 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Więc możliwe że używanie ich w takiej postaci nie jest do końca zgodne
> z licencją kernela. Między innymi po to ten feature został wprowadzony,
> aby uniemożliwić powstawanie takich "lewych" modułów. I sprawa powinna
> być załatwiona z producentem modułu.
Niestety firma dostarcza sterownik do wersji 2.4 kernela

> Nie widzę powodu, żeby PLD miało wspierać drivery binary-only na chorych
> licencjach i bez supportu. Jak ktoś musi czegoś takiego używać niech
> sobie sam skompiluje kernel/modutils.
Support jest, firma jedynie nie chce upublicznic metod komunikacji

> Zresztą, jeżeli kiedyś by do twórców kernela dotarł bugreport z naszego
> kernela + nasze modutils (zakłądając, że ten patch byłby default)
> + jakiś binarny moduł, to by nas chyba zlinczowali...
Za co ????
Za to, ze jestesmy bardziej niz ONI normalni ???
Ja chcialbym to moc wyp***.

Moge zrozumiec irytacje AC, jak dostaje pytania o sterowniki
nvidii, ale powinienem moc to wylaczyc i _Z CALA SWIADOMOSCIA- tego co robie

A moze ja mam ochote wypuscic jakies urzadzenie i trzymac reke na
sterownikach ???

tez mi nie wolno ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}