aflinta: SPECS modutils.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 29 Paź 2001, 15:53:36 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 02:45:06PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
[...]
> A moze ja mam ochote wypuscic jakies urzadzenie i trzymac reke na
> sterownikach ???
>
> tez mi nie wolno ???
wolno Ci, ale to nie znaczy, ze na lk mają się ukazywać
listy typu nie działa mi sterownik od wsc, co mam zrobić?

przecież to co ac wprowadził, służy li tylko informacji,
że dany sterownik jest 'naznaczony', nie jest w żaden
sposób wspierany przez ludzi związanych z kernel-em,
tylko tyle, możesz go przecież uruchomić, zgadza się?

    wrobell <wrobell w ite.pl>