aflinta: SPECS modutils.spec

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 29 Paź 2001, 15:48:03 CET

Witam!

Dnia Mon, 29 Oct 2001 15:53:36 +0100 wrobell napisał(a):

> wolno Ci, ale to nie znaczy, ze na lk mają się ukazywać
> listy typu nie działa mi sterownik od wsc, co mam zrobić?
>
> przecież to co ac wprowadził, służy li tylko informacji,
> że dany sterownik jest 'naznaczony', nie jest w żaden
> sposób wspierany przez ludzi związanych z kernel-em,
> tylko tyle, możesz go przecież uruchomić, zgadza się?

A mnie tak informacja na moim kompie nie jest potrzebna, bo zaśmieca to co
system wywala podczas startu. Najlepiej jakby w jajku dało się taką opcję
ustawić np: /proc/modulewarning i tam system na starcie wpisuje zero (na
tej samej zasadzie co ip_forwarding) i po problemie, żadnych śmieci na
ekranie.

          Pozdrawiam
                 Artur

Prawdy i mity o kobiecym orgazmie.