Poprawka do zmailer.spec

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Pon, 29 Paź 2001, 21:55:55 CET

A Tomasz Kłoczko napisal(a):
:>On Sun, 28 Oct 2001, Grzegorz Doliński wrote:
:>> Proponuję dodać wpis:
:>> BuildRequires: ed
:>Noł problem. Podeślij dane potrzebne do ałożenia konta
:>(http://www.pld.org.pl/devel/join/index.php.po) i będziesz mógł sam
:>wykonywać zmiany w zmailerze
Świetnie! Już dwa razy wypełniłem formularz. Czekam ~cierpliwie na
potwierdzenie.

:>(zdaje się że nie jest on za bardzo popularny
:>wsród nas .. ale to wina raczje tego że ostania wersja zmalera będzie
:>miała już z jakiś rok - wogóle projekt zmalera jeszcze żyje ?).
Ostatnia data w ChangeLog to 2001-02-21 (wersja 2.99.55). Osobiście
używałem tylko zmailera i sendmaila. Mam mieszane uczucia, który jest
lepszy.

Grzegorz

PS. Dla zainteresowanych. Udało mi się zrobić zmailer-299.55-1.i586.rpm.
Piszę "udało", bo sposób w jaki pogodziłem db1 i db3 nie jest zbyt
elegancki. Niestety nie udało mi się rozgryźć "configure".

--