Poprawka do zmailer.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 30 Paź 2001, 00:36:10 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 09:55:55PM +0100, Grzegorz Doliński wrote:
> A Tomasz Kłoczko napisal(a):
> :>On Sun, 28 Oct 2001, Grzegorz Doliński wrote:
> :>> Proponuję dodać wpis:
> :>> BuildRequires: ed
> :>Noł problem. Podeślij dane potrzebne do ałożenia konta
> :>(http://www.pld.org.pl/devel/join/index.php.po) i będziesz mógł sam
> :>wykonywać zmiany w zmailerze
> Świetnie! Już dwa razy wypełniłem formularz. Czekam ~cierpliwie na
> potwierdzenie.
[...]
> [...]
> :>wsród nas .. ale to wina raczje tego że ostania wersja zmalera będzie
> :>miała już z jakiś rok - wogóle projekt zmalera jeszcze żyje ?).
> Ostatnia data w ChangeLog to 2001-02-21 (wersja 2.99.55). Osobiście
> używałem tylko zmailera i sendmaila. Mam mieszane uczucia, który jest
> lepszy.
>
> Grzegorz
>
> PS. Dla zainteresowanych. Udało mi się zrobić zmailer-299.55-1.i586.rpm.
> Piszę "udało", bo sposób w jaki pogodziłem db1 i db3 nie jest zbyt
> elegancki. Niestety nie udało mi się rozgryźć "configure".

Ja ostatnio grzebałem w zmailer.spec, doprowadziłem tylko do tego, żeby
nowa wersja się budowała (poprzenia nawet nie miała aktualnych patchy).
Nie testowałem tego co powstaje po zbudowaniu - natomiast mocno
podejrzane mi się wydaje jednoczesne linkowanie z db3 i gdbm...
Ale niech się tym zajmie ktoś kto zmailera używa :)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/