filon: SOURCES tcl-8.3.3.tar.gz

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 30 Paź 2001, 18:00:58 CET

On 30 Oct 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Skrypt też gdzieś wrzuć... PLD-doc albo okolice.

Na razie nie jest dopracowany i w pełni funkcjonalny, lepiej będzie
chyba przerobić skrypt builder... W każdym razie dorzucę, jak skończę.
Kończę poza tym skrypt awkowy dodający pliki desktop, dużo ich
brakuje, to się może przyda.

P.S. tych śmieci aż tak dużo to znuwu nie było :-) (może z 10)

---
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>