filon: SOURCES tcl-8.3.3.tar.gz

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 30 Paź 2001, 19:45:16 CET

On Tue, Oct 30, 2001 at 06:00:58PM +0100, Filip Kalinski wrote:

> Na razie nie jest dopracowany i w pełni funkcjonalny, lepiej będzie
> chyba przerobić skrypt builder... W każdym razie dorzucę, jak skończę.
> Kończę poza tym skrypt awkowy dodający pliki desktop, dużo ich
> brakuje, to się może przyda.
>
> P.S. tych śmieci aż tak dużo to znuwu nie było :-) (może z 10)

Jeszcze jedno: skrypt powinien brać pod uwagę NoSource.
Widziałem, że wrzucił źródła Radiance (rad3r1p8.tar.Z), a w specu jest
"NoSource: 0" (wg licencji na redystrybucję trzeba mieć pisemną zgodę).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/