Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 4 Wrz 2001, 03:31:36 CEST

On Tue, 4 Sep 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]

OK, mam nadzieje ze builder bedzie niedlugo gotowy, po dodaniu jeszcze
tej nowej automatyki kloczka bedzie mozna takie wlasnie duze kompilacje
robic. Czyli na mojej ep09 stawiamy: zestaw builderow, automatyke
zarzadzajaca rozkladem kompilacji na poszczegolne buildery, moze tez byc
zapasowy MX dla pld.org.pl, co do anoncvs to wolalbym zeby puscic to
na przerobionym cvsd tak bym mial pewnosc ze wszystko jest read-only.

> [...]
> drodze istniejacych gardeł to tez możnaby i tu pouzupełniać coś tunelami o
> Prośba o kontakt ze mną i z Jankiem osob(y) które(a) mogły(a)by wystawić
> tunele możliwie blisko EDU w Poznaniu gdzie możnaby postawić coś takiego.
> Wogóle wygląda na to że mamy spore zaległości w zapleczu technicznym, a
> postawienie tu kilku tuneli w newralgicznych miescach i ustawienie w nich
> routingu tak jak nam to będzie pasować może spowodować poprawę. Przy
> okazji poszerzy sie krąg miesc w których bedzie tewstowane wparcie do ipv6
> jakie mamy. Możnaby też popróbować pozestawiać także jakieś tunele ipv4

Tak gwoli informacji, to ja na ep09 mam IPv6 i to z BGP na zebrze.
Czyli w razie potrzeby mozna ja do tej siatki wpiac. Mam tez druga
maszyne z IPv6, ktora ma dobre lacze z siecia kloczka (Krakow, POL34),
mysle ze tamtedy tez moznaby routing puscic...

Swoja droga, polski Internet jest poprostu zle zoptymalizowany.
Majac te zasoby co sa obecnie dostepne moznaby wiele korkow rozladowac,
tylko z roznych, czasem ideologicznych powodow nikomu sie nie chce tego
zrobic. Jak np wytlumaczyc to ze w razie awarii co poniektorych lacz
siec zaczyna dzialac _lepiej_ niz wtedy gdy owe lacza dzialaja???? :/

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-