qboosh: SPECS postfix.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 4 Wrz 2001, 10:31:05 CEST

On Tue, Sep 04, 2001 at 03:01:23AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Rozumiem, ze ta wersja ma chwilowo do czasu przekonania się ze pracuje
> poprawnie poleżeć w /test ?

ee... zaraz, bo się okazało, że naprawiłem inet_interfaces "all", ale
zepsułem "localhost" (które miałem poprawione w zeszłym tygodniu).
family musi być sprawdzane w inet_addr_host() _i_ wildcard_cośtam().

Zaraz poprawię patcha w cvs.

Co do /test - jak uważasz, IMO ta wersja jest mniej zepsuta, niż to
co jest teraz w PLD-1.0.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/