moduły jądra (2.4) z pakietów innych niż kernel-*

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 1 Wrz 2001, 22:54:36 CEST

On Sat, Sep 01, 2001 at 07:13:38PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 1 Sep 2001, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Jakby wszytko było budowane w kupie to .. wiem, wiem .. mardze :)
> Ale coś w tym jest :>

No niekoniecznie.
Kompilowałem już 2 wersje i2c i 3 lm_sensors jako oddzielne pakiety nie
ruszając kernela.
Jak/jeżeli nowe i2c i lm_sensors się ustabilizują i wejdą do linusowego
kernela to będzie OK, ale dopóki się często zmieniają - wolę oddzielnie.

> E250 pod względem ilości czujników wygląda niczym chooinka (standardowo
> jest ich chyba coś koło dziesieciu; sześć na każdą kieszeń dysku, a reszta
> poutykana w innych miejscach :) Walczyłem jakiś czas temu z tym ale
> poległem po czym DaveM odpisał mi żeby używał lm_sensors z cvs. Jeżeli
> 2.6.1 jest to już ta wersja która jest na sparc ok to będdzie całkiem
> całkiem :)

W źródłach nie znalazłem słów "sun" ani "sparc"... Chyba że ukrywa się
tylko pod nazwą układu.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/