moduły jądra (2.4) z pakietów innych niż kernel-*

Sob, 1 Wrz 2001, 19:13:38 CEST

On Sat, 1 Sep 2001, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> - drzewko kernel/* jest kasowane podczas modules_install, natomiast misc
>   zostaje; parę razy potrzebowałem dokompilować kilka modułów, a po
>   make modules_install musiałem od nowa instalować svgalib, i2c[1]
>   i lm_sensors z --force.

Jakby wszytko było budowane w kupie to .. wiem, wiem .. mardze :)
Ale coś w tym jest :>

> Jakieś uwagi? Jeśli nie, to moduły 2.4.x wrócą do
> /lib/modules/2.4.x/misc/ .
>

> [1] wersja 2.6.0 - bez niej nie kompiluje się lm_sensors 2.6.0
>     w jajkach 2.4.[0-9] jest za stare i2c
> Zresztą piszę to przy okazji robienia i2c + lm_sensors 2.6.1.

E250 pod względem ilości czujników wygląda niczym chooinka (standardowo
jest ich chyba coś koło dziesieciu; sześć na każdą kieszeń dysku, a reszta
poutykana w innych miejscach :) Walczyłem jakiś czas temu z tym ale
poległem po czym DaveM odpisał mi żeby używał lm_sensors z cvs. Jeżeli
2.6.1 jest to już ta wersja która jest na sparc ok to będdzie całkiem
całkiem :)