libvorbis 1.0rc2

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Nie, 2 Wrz 2001, 12:29:33 CEST

21 Aug 2001 18:26:30 +0200, Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl> pisze:

> Ogólnie to jako default kompilator to gcc 3.0.1 mi się nie
> widzi. Musimy zaczekać przynajmniej do glibc 2.2.5 (2.2.4 nie
> supportuje gcc 3.x).

W jakim sensie nie supportuje?

Od niedawna testowo używam gcc-3.0.1, przekompilowałem nim dwadzieścia
kilka pakietów (ale glibca nie) i na razie jedyny problem był tam,
gdzie się go spodziewałem (ghc jest mocno zależne od formy asemblerowego
wyniku gcc, chociaż błąd jest chyba też w gcc, który w jednym przypadku
ignoruje -fomit-frame-pointer dla kilku funkcji).

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/