libvorbis 1.0rc2

Pon, 3 Wrz 2001, 22:35:23 CEST

"Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <qrczak w knm.org.pl> writes:

> W jakim sensie nie supportuje?
W takim, że polecam archiwa libc-alpha
(http://sourceware.cygnus.com/glibc/) :)

> Od niedawna testowo używam gcc-3.0.1, przekompilowałem nim dwadzieścia
> kilka pakietów (ale glibca nie)
Ja tak samo ale są jakieś kwiatki w kwestii glibc i C++. Niestety nie
powiem dokładnie jakie ale gorąco polecam archiwa list libc-alpha i
gcc. Sprawa była dość mocno dyskutowana... Uważnie czytający announce
o glibc 2.2.4 zapewne zauważyli, że gcc 3.x są niewspierane.

>  __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/

ps. na libc-alpha pojawił się też patch zmieniający ,,cośtam'' by
można było spokojnie glibce kompilować gccem 3.x
--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/