Programy nie odczepiające się od terminala (gpm, innwatch, vixie crond)

Nie, 2 Wrz 2001, 15:52:40 CEST

On Sat, 1 Sep 2001, Jakub Bogusz wrote:

> O. To już wiem dlaczego musiałem zamykać ssh przez kill po
> /etc/rc.d/init.d/named restart (a że reload wyświetlało tylko "no
> process killed" to już inna sprawa... podejrzewam sytuację podobną do
> slapd, ale tu już będę musiał w domu potestować).

Tak czy inaczje dobzre by było ustalić jak taki prezypadki poprawiać czy
robiąc obejście na poziomie skryptów startowych czy poprawiając to na
poziomie źródeł. Wydaj się, że porządniejszym byłoby robuienie tego
poprawz poprawienie źródeł. Jeżeli rtak to wartoby tu moze pokazać jak
powinien wyglądac szkielet takeigo rozwiazania.