Programy nie odczepiające się od terminala (gpm, innwatch, vixie crond)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 15:45:39 CEST

On Sat, 1 Sep 2001, Jakub Bogusz wrote:
> O. To już wiem dlaczego musiałem zamykać ssh przez kill po
> /etc/rc.d/init.d/named restart (a że reload wyświetlało tylko "no
> process killed" to już inna sprawa... podejrzewam sytuację podobną do
> slapd, ale tu już będę musiał w domu potestować).

W tym momencie staje się jasne dlaczego klient ssh czasem zwisał przy
wychodzeniu.... nie mogłem namierzyć dlaczego.
Widać szukałem nie tu gdzie trzeba.....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...