ktos spsul XFree86 :<

Nie, 2 Wrz 2001, 18:34:34 CEST

On Sat, 1 Sep 2001, Roman Niewiarowski wrote:
[..]

Acha tak jak myślałem to jest przewidywałem to jest kwestia rpm-a:

$ rpm --showrc

pokazuje:
-14: __os_install_post
    /usr/lib/rpm/brp-compress
    /usr/lib/rpm/brp-strip
    /usr/lib/rpm/brp-strip-comment-note
%{nil}

i dalej jeszcze:

%{__spec_install_post_strip}
%{__spec_install_post_compress_docs}
%{__arch_install_post}
%{__os_install_post}
%{nil}
-14: __spec_install_post_compress_docs   \
echo "Compress man and info pages."; \
%{!?no_install_post_compress_docs: \

[.i tu reszta naszej procedury stripowania.]

}

czyli w sumie są wykonywane oba stripowania. Ergo: wygląda na to, że
nasze sripowane jest jednak nie w tym miejsc co tzreba bo powinno być
raczje w %__os_install_post.
Postaram sie o mozliwie szybko naprawić i puścić na buildery a potem XF.