moduły jądra (2.4) z pakietów innych niż kernel-*

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 1 Wrz 2001, 18:22:06 CEST

Jakiś czas temu zmieniłem parę pakietów (svgalib, lm_sensors i chyba
plex86), żeby moduły dla kerneli 2.4.x szły do katalogów w drzewku
generowanym przy instalowaniu modułów z kernela
(/lib/modules/2.4.x/kernel/*).

Jednak teraz wydaje mi się, że lepiej to odkręcić i wrzucać te moduły
jak poprzednio do /lib/modules/2.4.x/misc/ .
W działaniu im to raczej nie przeszkadza (kiedyś myślałem że tak, ale to
była wina modułu do svgalib niedostosowanego do 2.4).
Zalety są takie:
- wszystkie niestandardowe moduły są w jednym miejscu
- drzewko kernel/* jest kasowane podczas modules_install, natomiast misc
  zostaje; parę razy potrzebowałem dokompilować kilka modułów, a po
  make modules_install musiałem od nowa instalować svgalib, i2c[1]
  i lm_sensors z --force.

Jakieś uwagi? Jeśli nie, to moduły 2.4.x wrócą do
/lib/modules/2.4.x/misc/ .

[1] wersja 2.6.0 - bez niej nie kompiluje się lm_sensors 2.6.0
    w jajkach 2.4.[0-9] jest za stare i2c
Zresztą piszę to przy okazji robienia i2c + lm_sensors 2.6.1.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/