Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 2 Wrz 2001, 22:25:57 CEST

Witam,

Chcę się pochwalić, że dokonałem upgrade'u maszyny która robi m.in.
za mirror PLD: ftp://ftp.pld.kernel.pl.
Teraz jest to 2xPIII 1GHz, 1GB RAM, 2x18GB+36GB U3SCSI-160
z czego jeden dysk 18GB przeznaczam na PLD.

W tej chwili mam tam już przygotowanego przez Bluesa buildera ix86,
mającego służyć do budowy PLD-stable.

Oczekuje konstruktywnych propozycji (na liste) wykorzystania tych moich
zasobów, które mogę zaoferować dla PLD. Zaznaczam, że maszyna
jest _moja_, a nie jakiejkowiek organizacji, także odpada problem
ewentualnych nacisków z zewnątrz na sposób jej wykorzystania.

Łącze: 3Mbps do Polpaku.

Mam nadzieję, że ten komputer pomoże rozwiązac część problemów,
które powstały z powodu braku zasobów niezbędnych do rozwoju PLD.

Pozdrawiam.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-