Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Wto, 4 Wrz 2001, 00:56:48 CEST

On Sun, 2 Sep 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> [...]
>
> Chcę się pochwalić, że dokonałem upgrade'u maszyny która robi m.in.
> za mirror PLD: ftp://ftp.pld.kernel.pl.
> Teraz jest to 2xPIII 1GHz, 1GB RAM, 2x18GB+36GB U3SCSI-160
> z czego jeden dysk 18GB przeznaczam na PLD.
>
> W tej chwili mam tam już przygotowanego przez Bluesa buildera ix86,
> mającego służyć do budowy PLD-stable.
>
> Oczekuje konstruktywnych propozycji (na liste) wykorzystania tych moich
> zasobów, które mogę zaoferować dla PLD. Zaznaczam, że maszyna
> jest _moja_, a nie jakiejkowiek organizacji, także odpada problem
> ewentualnych nacisków z zewnątrz na sposób jej wykorzystania.
Przydałby się do pld pakiet biurowy dla tej maszynki kompilacja openoffice
to 4-5 godzin. ( u mnie w domku ponad 12)
Od razu proponuje openoffice na cd #2

> Łącze: 3Mbps do Polpaku.
anoncvs
mirror www/zapas mx dla pld-lists
odciażenie kennyego

> Mam nadzieję, że ten komputer pomoże rozwiązac część problemów,
> które powstały z powodu braku zasobów niezbędnych do rozwoju PLD.

Czy Chętny do Bycia RM mógłby się przypomnieć/zadeklarować/potwierdzić ?
(wybrać sobie second RM)
serek założysz liste pld-stable-pl ???
> Pozdrawiam.
>
> M.
hunter
który niedługo będzie miał dla pld maca ppc... slaby bo słaby ale zawsze
--
Krzysztof Drewicz
hunter w pld.org.pl