avifile && Xft

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 3 Wrz 2001, 08:29:20 CEST

Witam!

Dnia Mon, 3 Sep 2001 08:16:18 +0200 (CEST) Marcin Bohosiewicz wypocił(a):

> Co ma te zalete, ze instalujesz _dokladnie_ to co ci jest _potrzebne_
> nie zasmiecajac sobie systemu. Ma to znaczenie np jak sobie robisz
> router na dysku 120_M_B.

Tak to prawda, tylko poco komu avifile na routerze? :)))) Kompy które są w
stanie odpalić jakieś filmiki z avifile, w większości przypadków nie mają
problemów z miejscem na dysku.

        Pozdrawiam
                Artur

ps. to tylko taki mój prywatny głos, nie mam nic przeciwko dzieleniu tego
pakietu na sztuki, choć zdaje mi się, że będzie to sztuka dla sztuki :))

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!