avifile && Xft

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 3 Wrz 2001, 08:35:50 CEST

On Mon, 3 Sep 2001, Artur Flinta wrote:

> Witam!
>
> Dnia Mon, 3 Sep 2001 08:16:18 +0200 (CEST) Marcin Bohosiewicz wypocił(a):

> Tak to prawda, tylko poco komu avifile na routerze? :)))) Kompy które są w
> stanie odpalić jakieś filmiki z avifile, w większości przypadków nie mają
> problemów z miejscem na dysku.

Ech, ja tu o _PLD_ jako calosci a nie tym akurat pakiecie. Avifile na
routerze... coz... moze sam enkoder do kompresji, tak jak to sie z mp3
da zrobic. Teraz trudno kupic cos slabszego niz Celeron i moc sie marnuje.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-