aflinta: SPECS gdkxft.spec

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 3 Wrz 2001, 23:49:26 CEST

Witam!

Dnia Mon, 3 Sep 2001 23:27:53 +0200 (CEST) Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie wiem czy to dobry pomysł. IMHO zabawa z LD_PRELOAD jest tak średnio
> wygodna. Jezeli juz to tylko przejściowo żeby sprawdzić jak to działa.

Już wywalony

> IMHO należałoby raczje zrobić poporstu patcha z tego co podmienia gdkxft
> do gtk+ i dodać ewentualnie bcond w gtk+ na antyaliasing. Rozwiązanie z
> patchem dobrze jakby miało na poziomie gtkrc możliwość wyłącznia
> aliasingu
> (możnaby też dorobić włącz/wyłącz aliasing w gnome c-c na poziomie
> obsługi tematów).

Znalazłem patcha na gtk+ z antyaliasingiem, ale jest mały problem z
bcond'em, autor wspomina o tym by przebudować mozillę i nautiliusa po
przekompilowaniu gtk+, bo inaczej będą się sypać.
Oto namiar na tego patcha:
http://www.cs.unc.edu/~chenda/Debian/gtk+1.2_1.2.10.antialiased-1.diff.gz

Poszukam, czy nie ma jeszcze czegoś ciekawszego.

                    Pozdrawiam
                          Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!