rlinetd

Pon, 3 Wrz 2001, 22:48:13 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> 2. argumenty dla ulimit są różne dla różnych shell, ale jak już pisałem
>    na rc-scripts IMO nie ma to znaczenia, jako że w PLD /bin/sh to pdksh
>    i jak ktoś sobie to zmieni to jego problem.
Już parę razy wypływał pomysł by do każdego w miarę POSIXowego shella
zrobić podpakiet tylko z linkiem /bin/sh -> /bin/shell. To po to
by każdy mógł wybrać co chce. Jak narazie nikt owego pomysłu w życie
nie wprowadził ALE w każdym momencie może to zrobić więc to nie jest
JEGO (użytkownika) problem tylko NASZ (developerów).

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/