WARNING: libpng z /test

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 09:38:11 CEST

On Wed, Sep 05, 2001 at 09:27:29AM +0200, Robert R. Wal wrote:
> Zaczęło się od podejrzanej reakcji na polecenie apt-get dist-upgrade,
> kiedy to chciał mi wywalić 34 pakiety. Okazało się, że odpowiedzialny za
> to jest libpng-1.2.0-1 leżący w /test. Próba apgrejdu tego pakietu
> prowadzi u mnie do próby usunięcia:
>
> The following packages will be REMOVED:

Zmieniło się SONAME, libpng 1.0.x dostarczał libpng.so.2, a teraz
libpng 1.2.0 dostarcza libpng.so.3.
Żeby można było upgradnąć pakiet trzeba przebudować wszystkie programy
zlinkowane dynamicznie z libpng; przy czym np. opery się nie da bo nie
mamy źródeł.
Do tego czasu można najwyżej mieć zainstalowane obie wersje libpng...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/