WARNING: libpng z /test

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 10:10:44 CEST

On 01.09.05 Jakub Bogusz pressed the following keys:

> Zmieniło się SONAME, libpng 1.0.x dostarczał libpng.so.2, a teraz
> libpng 1.2.0 dostarcza libpng.so.3.
> Żeby można było upgradnąć pakiet trzeba przebudować wszystkie programy
> zlinkowane dynamicznie z libpng; przy czym np. opery się nie da bo nie
> mamy źródeł.
> Do tego czasu można najwyżej mieć zainstalowane obie wersje libpng...

Właśnie o to chodzi, że nie można, bo apt-get próbuje apgrejdować, a nie
doinstalować. Wydaje mi się, że tu by trzeba było coś w stylu
libpng1-1.0.x-* libpng-1.2.x-* zrobić w /test (na wzór gcc), żeby dało się
tego normalnie, bez sztuczek używać.

Robert