webalizer

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 11:21:57 CEST

On 4 Sep 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> A jak się bedziesz nudził to spreparuj łatkę robiącą coś ala
> if (strncmp(addr, "::ffff:", 7) == 0)
>       strncpy(addr, addr + 7, sizeof(addr));
> i poślij ją do autora. Przynajmniej webalizer by działał z adresami
> ipv4-mapped.

Eeee... mysle ze to jest brzydki workaround.
Poto jest getaddrinfo() zeby z niego korzystac, a jak nie ma to pewnie
nie ma tez IPv6 i calego problemu...

> ps. wątpię by zaakceptował moją łatkę bo na systemach bez
> sockaddr_storage i getxxxxinfo() się nie skompiluje itd

To dorob wlaczanie tego przy kompilacji przez -D_WITH_IPV6 i
sprawdzanie tego przez autoconfa i jak w/w funkcje sa dostepne
to idzie z nimi a jak nie to po staremu...
Tak bedzie elegancko, w odroznieniu od zaszywania w kodzie
czegos co poprostu robi sed s/^::ffff://g na logach Apache.

M.

PS. webalizer z Twoja poprawka spisuje sie znakomicie na moim
srodowisku testowym. Chyba mozna to juz rzucic na buildery
a potem do ftp.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-