webalizer

Śro, 5 Wrz 2001, 14:52:29 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl> writes:

> Eeee... mysle ze to jest brzydki workaround.
E ;)

> Poto jest getaddrinfo() zeby z niego korzystac, a jak nie ma to pewnie
> nie ma tez IPv6 i calego problemu...
Teoretycznie tak ale...

> To dorob wlaczanie tego przy kompilacji przez -D_WITH_IPV6 i
> sprawdzanie tego przez autoconfa i jak w/w funkcje sa dostepne
> to idzie z nimi a jak nie to po staremu...
to dopiero jest paskudny sposób :/ Nie cierpię ifdefów w kodzie :-)
Wolę ,,openssh way'' ale nie mam ochoty na robienie tego bo nawet nie
wiem czy autor by taką łatkę zaakceptował.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/