WARNING: libpng z /test

Śro, 5 Wrz 2001, 12:06:44 CEST

On Wed, 5 Sep 2001, Robert R. Wal wrote:

> Jako w tytule:
>
> Zaczęło się od podejrzanej reakcji na polecenie apt-get dist-upgrade,
> kiedy to chciał mi wywalić 34 pakiety. Okazało się, że odpowiedzialny za
> to jest libpng-1.2.0-1 leżący w /test. Próba apgrejdu tego pakietu
> prowadzi u mnie do próby usunięcia:
>
> The following packages will be REMOVED:
>   Eterm WindowMaker WindowMaker-libs alevt arts-qt avifile bonobo
>   control-center ee galeon gdk-pixbuf gdk-pixbuf-devel ghostscript gimp
>   gnome-core gnome-libs gnome-print gnome-vfs gv imlib kdelibs libglade
> [...]

Poprostu ten pakirt czeka na zainstalwoanie na builderach i przebudowanie
Powyższych i wszystkich innych pakietów używajacych libpng.
roche bokiem do tego podchodze bo nie wiem czy wszystkie kompilaty które
trzeba zgromadzić zmieszcza się na wolnym miejscu na ftp.

Gadzinak przy okazji czy mógłbyś podać wskazanie an patcha do low latency
którego używasz u siebie ? Chodzi o to, że mi też dźwięk nieco harczy :)
Przy okazji moznaby się zastanowić czy tego konkretnego patcha cz yczegoś
koło tego nie możnaby wrzucić do standardowego kernela (czyli trzebaby
wiedzieć jak on wpływa na typową pracę pod serwerową).