WARNING: libpng z /test

Śro, 5 Wrz 2001, 12:09:11 CEST

On Wed, 5 Sep 2001, Robert R. Wal wrote:

> On 01.09.05 Jakub Bogusz pressed the following keys:

> Właśnie o to chodzi, że nie można, bo apt-get próbuje apgrejdować, a nie
> doinstalować. Wydaje mi się, że tu by trzeba było coś w stylu
> libpng1-1.0.x-* libpng-1.2.x-* zrobić w /test (na wzór gcc), żeby dało się
> tego normalnie, bez sztuczek używać.

Raczje chodzi o coś innego. deby nie dopuszczaja do sytuacji kiedy ma sie
zainstalowaney wiecej niż jeden pakeit o tej samej nazwie. To jest min
powód całego pokawąłkowanai  i wprowadzanai nazw pakeitów z bibliotekami z
awierającymi numerki na końcu. tu by trzeba raczje nieco rozszerzyć apta o
to żeby dopuszczał do takich sytuacji o ile pakiety nie są w konflikcie.