avifile && Xft

trashcan man trash_tmp w poczta.onet.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 15:37:31 CEST

On Mon, Sep 03, 2001 at 08:16:18AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Co ma te zalete, ze instalujesz _dokladnie_ to co ci jest _potrzebne_
> nie zasmiecajac sobie systemu. Ma to znaczenie np jak sobie robisz
> router na dysku 120_M_B.

na routerze musi byc ip, tc, iptables, shell, init, sshd oraz vi;
nijak nie widze zastosowania dla rpm. zreszta mplayer to wzglednie
malo istotny szczegol, w porownaniu do chociazby rozbicia util-linux
na util-linux, mount, losetup i cos tam jeszcze, ktorych binarki
sa male, nie maja zadnych szczegolnych zaleznosci i wlasciwie kazdy
ich uzywa, w przeciwienstwie do poronionych wynalazkow typu elvtune
czy raw.

> A ze trzeba wiecej pakietow instalowac... coz sa apty/wuchy/poldki :-)

desktop -> control panel -> dodaj/usun programy ... ;-P