Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 22:47:08 CEST

Witam!

Dnia Wed, 5 Sep 2001 22:47:29 +0200 (CEST) Blues napisał(a):

> BTW. warto się zastanowić nad portem na K7 - przyrost prędkości jest
> ładny
> (widziałem w akcji po przekompilowaniu kluczowych bibliotek).
> Ktoś wie czy gcc3 jest konieczne do tego?

Zdaje się, że Kloczek coś grzebie z Athlonami, a mnie już łącze świeżbi
aby moje nowe K7 1.3 GHz zaprząc do kompilacji w wolnych chwilach (między
9.00 a 16.00 stoi bezproduktywny).

        Pozdrawiam
             Artur

Czy transmisja z pilkarskich Mistrzostw Swiata nie bedzie kodowana?
http://sport.interia.pl/news?inf=171445