Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 22:47:29 CEST

On Tue, 4 Sep 2001, Krzysztof Drewicz wrote:
> [...]

Honey, I'm home.... ;)
Po załatwieniu (2-3 dni) spraw nie cierpiących zwłoki biorę się za
robotę....

> anoncvs

Tutaj Marcin miał obiekcje....

> mirror www/zapas mx dla pld-lists

Good choice :)

> odciażenie kennyego

nie wiem czy jest sens (kloczek?)

> Czy Chętny do Bycia RM mógłby się przypomnieć/zadeklarować/potwierdzić ?
> (wybrać sobie second RM)
> serek założysz liste pld-stable-pl ???

Istnieje już list betatesters - wystarczy ją wykorzystać (ew. zmienić
nazwę...)

> który niedługo będzie miał dla pld maca ppc... slaby bo słaby ale zawsze

Jak chcesz robić port.... ;))

BTW. warto się zastanowić nad portem na K7 - przyrost prędkości jest ładny
(widziałem w akcji po przekompilowaniu kluczowych bibliotek).
Ktoś wie czy gcc3 jest konieczne do tego?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...