dri dla mga w 2.4.7

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 15:47:38 CEST

On 01.09.05 Daniel 'bonkey' Bauke pressed the following keys:

> o ile pamiętam, to na 2.4.7-6 mi dri działało (g400),
> teraz (z 2.4.7-8) marudzi:
>    (EE) MGA(0): [dri] MGADRIScreenInit failed because of a version mismatch.
>    [dri] mga.o kernel module version is 2.0.1 but version 3.0.x is needed.
>    [dri] Disabling DRI.

AFAIR w 2.4.7 (z tarballa) dri działało mi z XFree86 4.1.x tylko po
ręcznym zainstalowaniu najnowszego modułu do kernela z dri.sf.net. Przy
starcie iksy dawały właśnie taki jak pokazujesz komunikat.

Ale mogę się mylić, nie mam jak sprawdzić.

Robert

PS.

8<--- Changelog 2.4.8:
pre7-pre6:
 - me: better dirty balancing
 - me: sane and nice VM balancing
 - David Miller: sparc and network updates
 - Jeff Hartmann: upgrade DRM to XF86 4.1.x, drop support for 4.0.x
8<---

Czyli DRM 3.x pojawił się dopiero w 2.4.8. Nie zapgrejdowałeś w
międzyczasie iksów 4.0.x do 4.1.x?