dri dla mga w 2.4.7

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 21:21:09 CEST

On Thu, Sep 06, 2001 at 03:47:38PM +0200, Robert R. Wal wrote:
> On 01.09.05 Daniel 'bonkey' Bauke pressed the following keys:

> AFAIR w 2.4.7 (z tarballa) dri działało mi z XFree86 4.1.x tylko po
> ręcznym zainstalowaniu najnowszego modułu do kernela z dri.sf.net. Przy
> starcie iksy dawały właśnie taki jak pokazujesz komunikat.
U mnie (mam ATI Rage128) z driverami z naszego kernela Xy nie dawały
żadnych komunikatów, startowały, ale OpenGL nie działało (żółty ekran,
 a z root'a różowy :->). Po ściągnięciu i skompilowaniu DRM z sieci
zaczęło ślicznie działać (lepiej niż kiedykolwiek wcześniej).
IMHO rzeczy rozwijane poza kernelem u nas też powinny być w osobnych
pakietach, wtedy nie byłoby takich jaj, bo przy pakowaniu nowego XFree
zrobiłoby się od razu pakiet z nowymi driverami DRM.

Pozdrowienia,
        Jacek