WARNING: libpng z /test

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 23:00:59 CEST

On 01.09.05 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> Dobra używasz tego .. czy możesz coś więcej powiedzieć na temat pomysłu
> wpięcia tego w std kernel ? i/lub czy nie wiąże sie z tym jakaś pula
> dodatkowych może nawet czasami niechcianych efektów ? :)

Żadnych znanych mi, ujemnych efektów, poza kilkoma pozytywnymi (i.e.
system nie zamarza, gdy reiserfs odtwarza loga, co przy transferze 600MB
między partycjami zdarza się co chwila).

On 01.09.07 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> A jest coś takeigo ale dla 2.2.x ?

Tylko oryginalne pacze Ingo Molnara na:

   http://people.redhat.com/mingo/lowlatency-patches/

Ale Linus wypowiadał się o nich bardzo niedobrze.

Robert

PS. Chodzi u mnie na routerze/fileserverze i jedyny efekt uboczny jaki
obserwuję, to fakt, że pod obciążeniem jakoś system jest ,,more
responsive'' po nałożeniu tych paczy. Ale takie zdaje się miało być z
założenia jego działanie... ;)