cdtools-devel (do poprawki, drobiazg)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Nie, 9 Wrz 2001, 15:39:44 CEST

On Fri, Sep 07, 2001 at 10:11:20PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Hej,
>
> Do pakietu cdrtools-devel nie wpada plik xconfig.h, który jest
> włączany w /usr/include/schily/mconfig.h przez co cały cdrtools-devel
> staje się bezużyteczny.
>
> Gdyby ktoś mający tgz z cdrtools mógł poprawić byłbym wdzięczny
> (Tomek? :)
>
> ps. potrzebuję tego do uae ;-]

Nie wiem na ile zamierzasz z tym walczyć, ale kilka uwag: wersja JIT
nie działała z naszym GCC, potrzebowałą 2.96 z RH. Nie wiem jak z gcc3.
Pozatym nie działa na tym Linux (brak MMU). Wersja JIT na athalonie
powinna działać ca. tak samo jak 060/50. I DGA lubi wieszać ze
sterownikami nvidii.

--
Michal 'malekith' Moskal <malekith(at)pld.org.pl>