newt i doce sgml

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 01:11:32 CEST

Czołem!

Kloczek z agaranem zasygnalizowali że są jakieś błędy podczas
przetwarzania sgmlowej dokumentacji z newt. Przyjrzałem się sprawie i wygląda
dosyć dziwnie: dokument jest napisany w DTD Docbook V3.0 natomiast
w pakiecie przetwarzany jest za pomocą sgml2txt. Jest to dziwne
jako że sgml2txt pochodzi z sgml-tools. Ostatnie dostępne
sgmltoolsy (1.0.9) powstały kiedy jeszcze o docbooku mało kto słyszał
i żadnego wsparcia do niego nie mają. W wyniku tego raz że nie mogą znaleźć
docbookowego dtd (korzystają z jakiegoś swojego katalogu zamiast /etc/sgml/catalog)
a dwa, brakuje informacji o tym jak mapować elementy docbookowe article na czysty tekst
(spodziewają się znaleźć to w pliku /usr/lib/sgml-tools/dist/article/groff/mapping)

Wygląda mi to więc na jakąś pomyłkę autorów newta.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)