glibc 2.2.4

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 09:19:59 CEST

On Sun, 9 Sep 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co robimy w takim razie z glibc 2.2.4 ?
> Czego brakuje lub jakie są rzeczywiste pzreciwskazania ?

Możesz Tomek sprawdzić czy glibc 2.2.4 plus make kompilowane pod glibc 2.2.4
prawidłowo działa z pam_make ? Make kompilowane pod glibc 2.2.3 nie działa
dobrze (bazy db nie sa odswieżane z usera). Co ciekawe make kompilowne
z glibc 2.2.2 działa OK, nawet jak w systemie jest glibc 2.2.3.

Jeśli wprowadzenie glibc 2.2.4 pozwoli zliwidować ten błąd to trzeba je
wprowadzić. Tylko nowy glibc musi być skompilowany zgodnym z nim
kompilatorem - nie wiem co z tymi poprawkami na gcc?

A jak glibc 2.2.4 już wejdzie na ftp, to by trzeba było spróbować pod to
wszystkie pakiety przekompilować. Trzeba wreszcie zacząć walczyć o spójność
dystrybucji. Ile by zajęło przebudowanie wszystkiego co jest na ftp?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-