java -- numerki i jakie szanse sdk?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 09:59:28 CEST

środa, 12. wrzesień. wrobell pisze:

> Grupa - na pewno coś nie związanego z Javą. Jeśli jakiś program
> napisany w Perlu lub Pythonie... np. edytor - Java/Applications/Editors?
na czyją, jak czyją, ale na Twoją odpowiedź liczyłem najbardziej
;-) czy to właśnie nie Ty  coś pisałeś o tych provides? a tu tak
skromnie :-) zreszta właśnie nie mam dobrego pomysłu na tą grupę,
bo istniejących jakoś nie potrafię przypasować (jeśli chodzi o te
pakiety okołotomcatowe, bo cocoon, to oczywiście powienien
lądować w publishing/xml). może jakiś Networking/Application
Server/Extensions? standardowo cocoon taki np. jest w
applications/internet (standardowo means w rh). grupy Java coś
nie widzę.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}