java -- numerki i jakie szanse sdk?

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 10:50:09 CEST

On Thu, Sep 13, 2001 at 09:59:28AM +0200, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> na czyją, jak czyją, ale na Twoją odpowiedź liczyłem najbardziej
> ;-) czy to właśnie nie Ty  coś pisałeś o tych provides? a tu tak
ano ja :-) co do provides, to mnie to rybka szczerze mowiac, po prostu :-)
zamiana java -> jre i javasdk -> jdk (w sumie o to chyba chodzilo, prawda?),
tym co sa w temacie, mowi wszystko, wiec mozna zmienic...
> skromnie :-) zreszta właśnie nie mam dobrego pomysłu na tą grupę,
> bo istniejących jakoś nie potrafię przypasować (jeśli chodzi o te
> pakiety okołotomcatowe, bo cocoon, to oczywiście powienien
> lądować w publishing/xml). może jakiś Networking/Application
> Server/Extensions? standardowo cocoon taki np. jest w
> applications/internet (standardowo means w rh). grupy Java coś
> nie widzę.
tomcat w networking/daemons tak jak moduly do apache'a, sam apache
czy też zope

    wrobell <wrobell w ite.pl>