Prośba o przebudowanie - 0.9.0!!!

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Sob, 15 Wrz 2001, 23:46:20 CEST

On Fri, 14 Sep 2001 18:25:29 +0200
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> wrote:

> To jest wersja dość eksperymentalna, więc wstrzymałbym się.

Że tak zapytam, po czym wnosisz?
W przypadku programów typu mplayer, avifile czy xine w zasadzie wszytkie
wersje są nieco experymentalne, podleagają ciągłym przemianom, generalnie
jednak na lepsze.
Na przykład w nowym xine dołożnono (wreszcie) obsługę quicktime, poza tym
sound output na IRIXa, dts audio decoder, cachowanie przy czytaniu, ....
W diffie można znaleźć poza tymi zmianami głównie mnóstwo małych przeróbek -
pewnie bugfixów, a nowości co najwyżej nie pójdą, trudno.
W każdym razie ja bym dodał nową wersję (spece już czekają na commit) jeżeli
nie ma rzeczywistych problemów.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>