Prośba o przebudowanie - 0.9.0!

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 16 Wrz 2001, 13:37:49 CEST

On Sat, Sep 15, 2001 at 11:46:20PM +0200, Filip Kaliński wrote:

> Że tak zapytam, po czym wnosisz?

z xine-announce:

  as I'll be gone for a couple of days starting tomorrow, I though it
  might be a clever idea to build a release of the current CVS state
  (now that I discovered that RPMs fail to build I not so sure if that's
  such a great idea any more 8-} ).

Jeśli release powstał jako szybki snapshot CVS przed wyjazdem głównego
developera, to niewiadomo czego można się spodziewać.

> W przypadku programów typu mplayer, avifile czy xine w zasadzie wszytkie
> wersje są nieco experymentalne, podleagają ciągłym przemianom, generalnie
> jednak na lepsze.
Niestety nie zawsze. A póxniej mamy masę bezuzytecznych pakietów na
FTP, albo po prostu danego pakietu na FTP nie ma, bo nowa wersja do
użytku się nie nadaje, a po starej śladu nie ma.

> Na przykład w nowym xine dołożnono (wreszcie) obsługę quicktime, poza tym
> sound output na IRIXa, dts audio decoder, cachowanie przy czytaniu, ....
> W diffie można znaleźć poza tymi zmianami głównie mnóstwo małych przeróbek -
> pewnie bugfixów, a nowości co najwyżej nie pójdą, trudno.
> W każdym razie ja bym dodał nową wersję (spece już czekają na commit) jeżeli
> nie ma rzeczywistych problemów.

OK, ale przetestuj to u siebie (we wszelki sposób jaki możesz: DVD, VCD,
avi itp.).

Pozdrowienia,
	Jacek