Group: Applications/Publishing/XML

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 12:59:07 CEST

On Sun, Sep 16, 2001 at 12:13:43PM +0200, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:
> niedziela, 16. wrzesień. wrobell pisze:
[...]
> no właśnie -- w niczym specjalnie nie przeszkadza dodatkowa
> podgrupa, a wprowadza trochę spójności (np. nie chciałbym wsadzać
> velocity do Networking/Daemons, ale do N/D/Java/Extensions już
> lepiej, gdy do tego sam tomcat będzie w N/D/J -- ale może jakieś
> inne propozycje?)
Więc gdzie istnieje granica? Dla C++ i C zostawiamy bez informacji
dla języka? Tak samo z programami, które są napisane w języku
shell-a? Będziemy mnożyć nowe grupy dla innych języków: Modula,
Ada i wiele innych? Nie żebym chciał się czepiać. Jedynie
zastanawiam się głośno jakie reguły powinny tutaj być zastosowane.

> ps. zauważyłem też jakiś spec do javy blackdowna -- czy nie czas
> zrobić np. {jdk,jre}-{sun,ibm,blackdown} i może nawet osobne
To jest dobry pomysł.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>