Group: Applications/Publishing/XML

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 13:47:25 CEST

poniedziałek, 17. wrzesień. wrobell pisze:

> Będziemy mnożyć nowe grupy dla innych języków: Modula, Ada i
> wiele innych? Nie żebym chciał się czepiać. Jedynie zastanawiam
> się głośno jakie reguły powinny tutaj być zastosowane.
moze raczje "Java" powinno zostac przemianowane na J2EE? bo w ten
sposob rozumiem ta grupe -- nie ze wzgledu na jezyk, ktory zostal
uzyty, ale na zakres funkcjonalnosci zapewnianej przez to
srodowisko -- to nie sa tylko serwery http z cgi napisanym za
pomoca javy.

> To jest dobry pomysł.
sprobuj¤ w najblizszych dniach. chcialbym to tez troche
upozadkowac i poaktualizowac.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}