filon: SPECS rpm.spec

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 03:44:20 CEST

wtorek, 18 wrzesień 2001, Paweł Sakowski napisał(a):
[ciach]
> [...]
> się nie zdziwił z powodu komunikatu 'flex: File not found' (zdarzyło mi
> się), wypadałoby wymusić odpowiednią konfigurację w rpm-build. Z
> pobieżnego przejrzenia wychodzi mi:
>
> auto{conf,make}
> bash
> bin{86,utils}
> bison
> byacc
> bzip2
> cpp
> flex
> gcc{,-c++}
> kernel* raczej nie, bo niektórzy nie używają jajka z paczki

Ale kernel-headers tak, bo do budowania trzeba używać nagłówków, z którymi
kompilowany był glibc. A właśnie - glibc-devel chyba też?

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
	-- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"